Senaste nytt

Jag är helt novis på att göra websidor men jag gissar att dom som gått med kan nu logga in och anväda forumet, om inte så skicka mej ett medelande och för dom som har Facebook så kan ni gå dit uppe i högra hörnet på sidan, om ni vill ha upp en bild på er bil under bilder så maila den till p.hellberg1963@gmail.com

Några ord från grundaren Per Hellberg och jag kör en Cheva Pickup-46 samt en Dodge Cupe-48
 Tanken med denna grupp är att skapa lite gemenskap av alla rod-ägare i första hand i Uppland och med det kan vi..

    1. Samlas och åka på träffar.
    2. Närhet att köpa,sälja och byta delar.
    3. Samlas vid ett fik, burgarhak eller en medlems garage och utbyta erfarenheter.
    4. Man kanske behöver ett handtag ibland med typ ett motor-byte eller bara goda råd.

  1.